Onze werkwijze

Plannen om van je huidige woning naar een nieuwe te verhuizen?

Plannen om een volgende stap te zetten op de woningmarkt? Hypotheek‐technisch wordt het in dit geval iets gecompliceerder. Het is nog steeds geen hogere wiskunde, maar er is zeker een hoop om uit te zoeken, in ieder geval meer dan bij je eerste hypotheek. Je kunt hier best wat begeleiding gebruiken om gemakkelijk door de wereld van verschillende regimes en overbruggingen te koersen. En dit is waar wij kunnen helpen. We geven je advies en zorgen voor al het papierwerk. Zodat jij je kunt focussen op alle andere dingen die bij een verhuizing komen kijken. Meer weten over hoe wij te werk gaan?

Stap 2Analyse & Advies
Stap 3Aanvraag
Stap 4Afronding
Goed om te weten

Jij staat centraal. Daarom nemen we graag de tijd om je goed te leren kennen. Dat kan zowel in een fysieke meeting als online.

Jouw wensen bepalen wat we gaan doen. Daarom stellen we vragen. Veel! We helpen je tot de kern te komen en zetten je wensen en de mogelijkheden uiteen.

Wat gaan we doen

– Jou ontmoeten
– Jouw situatie en doelen leren kennen
– Uitleggen hoe hypotheken werken
– Een indicatie geven van jouw mogelijkheden + eventuele aandachtspunten benoemen
– Uitleg van hoe wij en andere betrokken partijen te werk gaan

Stap 1Kennis maken
Stap 3Aanvraag
Stap 4Afronding

Analyse & Advies

https://klarfinance.nl/wp-content/uploads/2020/06/klar-finance-peter-geurts.jpg
Peter Geurts
Financieel Adviseur
Goed om te weten

Je krijgt van ons een lijstje met stukken die we van je nodig hebben. Zodra we die hebben maken we een analyse.

Die analyse zetten we op papier en die ontvang je van ons in de vorm van een orietatierapport. Daarna gaan we samen aan de slag om een strategie of de volgende stappen te bepalen. Bij het kopen van een woning volgt een volledig adviesrapport.

Wat gaan we doen

– Verzamelen en controleren van jouw documenten
– Opvolgen van de intake dmv opstellen van een orientatie rapport
– Inkomens toets
– (Fiscale) analyse van je huidige hypotheek
– Berekening van de maximale hypotheek
– Draft a scenario analysis with potential lenders
– Heb je gekocht: advies rapport opstellen, inclusief de afweging tussen verschillende geldgevers

Stap 1Kennis maken
Stap 2Analyse & Advies
Stap 4Afronding

De aanvraag

https://klarfinance.nl/wp-content/uploads/2020/06/klar-finance-peter-geurts.jpg
Peter Geurts
Financieel Adviseur
Goed om te weten

We gaan jouw situatie bespreken bij één of meerdere geldverstrekkers. Zij zullen vervolgens met een gepast aanbod komen.

Wij gaan dit aanbod samen met jou doornemen en zorgen dat alles duidelijk en naar wens is. Als dat het geval is gaan wij de aanvraag verder voor je regelen – papierwerk en discussies inbegrepen!

Wat gaan we doen

– Jouw situatie voorbespreken met mogelijke verstrekkers (als dit nodig is)
– Jouw adviesrapport uitwerken, c.q. updaten naar de rentestand en de specificaties van je nieuwe woning
– De taxatie van je nieuwe huis regelen
– De taxatie van je huidige woning regelen
– De mogelijkheden voor een overbruggingskrediet in kaart brengen
– De hypotheek aanvragen bij de door jou gekozen geldverstrekker
– Het papierwerk regelen totdat de aanvraag rond is
– Je steeds op de hoogte houden van de voortgang

Stap 1Kennis maken
Stap 2Analyse & Advies
Stap 3Aanvraag

Afronding

https://klarfinance.nl/wp-content/uploads/2020/06/klar-finance-peter-geurts.jpg
Peter Geurts
Financieel Adviseur
Goed om te weten

De puntjes op de i!

Zodra jij het definitieve aanbod van de geldverstrekker hebt geaccepteerd zullen wij de aanvraag afronden. Wij zijn de spil tussen jou, de geldverstrekker, de notaris, de taxateur en eventuele andere derde partijen. Wij zien er op toe dat iedereen op tijd de juiste informatie krijgt en zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Totdat het helemaal klaar is, beloofd!

Wat gaan we doen

– Je aanvraag bij de geldverstrekker afronden
– De bankgarantie stellen (als dit van toepassing is)
– Coördinatie tussen de notaris en de geldverstrekker
– De concept stukken van de notaris voor je controleren
– Je updaten over de stand van zaken

Onze werkwijze

Plannen om van je huidige woning naar een nieuwe te verhuizen?

Plannen om van je huidige woning naar een nieuwe te verhuizen? Hypotheek‐technisch wordt het in dit geval iets gecompliceerder. Het is nog steeds geen hogere wiskunde, maar er is zeker een hoop om uit te zoeken, in ieder geval meer dan bij je eerste hypotheek. Je kunt hier best wat begeleiding gebruiken om gemakkelijk door de wereld van verschillende regimes en overbruggingen te koersen. En dit is waar wij kunnen helpen. We geven je advies en zorgen voor al het papierwerk. Zodat jij je kunt focussen op alle andere dingen die bij een verhuizing komen kijken. Meer weten over hoe wij te werk gaan?

Goed om te weten

Jij staat centraal. Daarom nemen we graag de tijd om je goed te leren kennen. Dat kan zowel in een fysieke meeting als online.

Jouw wensen bepalen wat we gaan doen. Daarom stellen we vragen. Veel! We helpen je tot de kern te komen en zetten je wensen en de mogelijkheden uiteen.

Wat gaan we doen

– Jou ontmoeten
– Jouw situatie en doelen leren kennen
– Uitleggen hoe hypotheken werken
– Een indicatie geven van jouw mogelijkheden + eventuele aandachtspunten benoemen
– Uitleg van hoe wij en andere betrokken partijen te werk gaan

Goed om te weten

Je krijgt van ons een lijstje met stukken die we van je nodig hebben. Zodra we die hebben maken we een analyse.

Die analyse zetten we op papier en die ontvang je van ons in de vorm van een orietatierapport. Daarna gaan we samen aan de slag om een strategie of de volgende stappen te bepalen. Bij het kopen van een woning volgt een volledig adviesrapport.

Wat gaan we doen

– Verzamelen en controleren van jouw documenten
– Opvolgen van de intake dmv opstellen van een orientatie rapport
– Inkomens toets
– (Fiscale) analyse van je huidige hypotheek
– Berekening van de maximale hypotheek
– Draft a scenario analysis with potential lenders
– Heb je gekocht: advies rapport opstellen, inclusief de afweging tussen verschillende geldgevers

Goed om te weten

We gaan jouw situatie bespreken bij één of meerdere geldverstrekkers. Zij zullen vervolgens met een gepast aanbod komen.

Wij gaan dit aanbod samen met jou doornemen en zorgen dat alles duidelijk en naar wens is. Als dat het geval is gaan wij de aanvraag verder voor je regelen – papierwerk en discussies inbegrepen!

Wat gaan we doen

– Jouw situatie voorbespreken met mogelijke verstrekkers (als dit nodig is)
– Jouw adviesrapport uitwerken, c.q. updaten naar de rentestand en de specificaties van je nieuwe woning
– De taxatie van je nieuwe huis regelen
– De taxatie van je huidige woning regelen
– De mogelijkheden voor een overbruggingskrediet in kaart brengen
– De hypotheek aanvragen bij de door jou gekozen geldverstrekker
– Het papierwerk regelen totdat de aanvraag rond is
– Je steeds op de hoogte houden van de voortgang

Goed om te weten

De puntjes op de i!

Zodra jij het definitieve aanbod van de geldverstrekker hebt geaccepteerd zullen wij de aanvraag afronden. Wij zijn de spil tussen jou, de geldverstrekker, de notaris, de taxateur en eventuele andere derde partijen. Wij zien er op toe dat iedereen op tijd de juiste informatie krijgt en zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Totdat het helemaal klaar is, beloofd!

Wat gaan we doen

– Je aanvraag bij de geldverstrekker afronden
– De bankgarantie stellen (als dit van toepassing is)
– Coördinatie tussen de notaris en de geldverstrekker
– De concept stukken van de notaris voor je controleren
– Je updaten over de stand van zaken

https://klarfinance.nl/wp-content/uploads/2020/06/klar-finance-peter-geurts.jpg
Peter Geurts
Financieel Adviseur